Turški frizeraj



Jaz in Blaž sva se odločila, da si za zadnji dan v Turčiji privoščiva frizerja. Znama je odšel prijatelj iz hotela, ki je kurd. Rekle je da je to najbolši frizer v Antaliji. Ko sva prišla do frizerja, sva bila malo živčna saj sva videla tehniko striženja, ki je čisto drugačna kot v Sloveniji. Blaž me je prepičal, da grem prvi na frizerski stol. Po končanem striženju sem bil zelo zadovoljen z to izkušnjo in bi jo z veseljem še enkrat ponovil. Cena za tujca v turškem frizeraju je 140 lir/7€.

Me and Blaž decided to treat ourselves with a hairdresser on our last day in Turkey. A friend from the hotel who is Kurdish recommended the best hairdresser in Antalya. When we arrived at the hairdresser, we were a little nervous because we saw a cutting technique that was completely different from Slovenia. Blaž convinced me to go first. After the haircut, I was very satisfied with the experience and would gladly do it again. The price for a foreigner in a Turkish hair salon is 140 lira/7€.

Nal Pirc 

Komentarji