Popoldansko kopanje

 Danes po kosilu sem se odlocila, da bom sla na plazo. Pridruzili sta se mi tudi sosolki Alja in Iza. Vreme je bilo turobno vendar to nas ni ustavilo, da ne bi sle v vodo. Nekaj casa sem potrebovala, da sem se cela zmocila ampak po nekaj minutkah mi je le uspelo. Bila sem vesela, saj je bila zelo prijetna voda. Potem sem se malo polezavala na brisaci in sem igrala igrico WOW in mi je sla zelo dobro. Po nekaj casa me je zacelo zebsti zato sem se odlocila, da se odpravim v hotel. 

Today after lunch I decided to go to the beach. My classmates Alja and Iza also joined me. The weather was gloomy, but that didn't stop us from getting into the water. It took me a while to get all wet, but after a few minutes I just managed. I was happy because the water was very pleasant. Then I lay on the towel for a bit and played the WOW game and it was really good. After a while, I started to feel cold, so I decided to go to the hotel.

NeaPodbevšek

Komentarji