Nekaj o meni/something about me


 Sem Nal Pirc. Star sem 17 let in prihajam iz Vnanjih Goric. Obiskujem srednjo šolo ŠC PET. Že od svojega 6 leta treneram nogomet in se bližam profesionali poti. Treninge imam 5x na teden. Ko sem obiskoval 3 razred me je družina presenetil z kužkom Jorgom in dve leti nazaj smo dobili tudi njegovo hčerko Šoto. Zelo težko mi bo brez njih v Turčiji. Komaj čakam tole našo avanturo saj je priložnost da se nekaj novega naučimo in kaj novega 

I am Nal Pirc. I am 17 years old and i come from Brezovica pri Ljubljani. I attend high school ŠC PET. I have been training foobtall since i was 6 years old and i am approching professional path. I train 5 time a week.

When i was at 3th grade my family suprised me whit a dog. His name is Jorg. 2 years ago we got his daughter Šota. It will be very difficulty for me whitout them in Turkey. I can’t wait for this adventure. It is opportunity to learn and explore something new.

Komentarji